Underliga iaktagelser och kollisioner del 4

När man äter kyckling så äter man huvudet och benen också.

Mjölk är dyrt och i affären är den inlåst eller försedd med larm.

Många killar har långa naglar ( när jag skriver långa så menar jag långa)– oftta bara en tum nagel men ibland också hela handen. Jag har hört mig för men vet fortfarande inte varför. Det förblir ett mysterium.

När man gifter sig så kallar man sina svärföräldrar mamma och pappa.

Frukost äter man för det mesta ute.

Jag är hemma om två dygn. Känns konstigt. Jag har precis vant mig vid att vara här. Jag tror jag kommer frysa i den svenska sommaren.

The Who – ”Baba o’riley”

2 kommentarer

Under Reflektioner, Vardagen

2 svar till “Underliga iaktagelser och kollisioner del 4

  1. malin w

    Frysa kommer du nog inte göra, det är närmre 30 grader i vindstilla hörn om man står i solen 😛 haha

Lämna en kommentar